dec
2

 

 Nekem ez most nagyon nem jött be, a jó öreg Nick Warren bácsitól. Igazából soha nem is voltam nagy rajongója. Kicsit az az érzésem vele kapcsolatban, hogy nagyjából még most is ott tart, mint 8- 10 éve. A GU35- től sem kaptam sok újat, nem borzongtam bele talán egyszer sem, olyan egy helyben topogásnak éreztem az egészet. Kicsit talán mindkét Cd közepénél mozdul el egy kicsit a dolog, de aztán vissza is lép kettőt. Mikor meghallgattam az volt utána az érzésem, hogy a számok 80 százalékát ismerem, pedig ez tuti nem igaz, szóval hallottam már ezer meg egy ilyen mixet, mint ez.

Na nem baj, azért nem érzem elvesztegetettnek a rászánt időt.

Tracklist


CD1
01. Paul Rogers - Intro
02. Nils Nuerenberg - Seduction
03. Kruse and Nuernberg - An Why E
04. Jarius Miller - Botnet
05. Babak Shayan - O in a Million (remix)
06. Twisted Turns - Ormatie
07. Glide - Cassini
08. Victoria R - Beauty Goes Blind
09. Petersky - Kurs Zjazdowy
10. Michael Burns - Panoptic Surface
11. Yura - Popov
12. Stan Kolev - Soma Funk (Yvel & Tristan MIX)
13. Astrid Suryanto - Distant Bar (16 Bit Lolita’s MIX)

CD2
01. Alex Dolby - Long Beach
02. Etiket - Revelation
03. Chris Croat Yvel & Tristan - Panama
04. Nicolo Vivarelli - I am Trying
05. Richard Gale - Moloko Plus
06. Somnus Corps - Expo86
07. Thomas Sagstad - Castillian
08. Martin Brodin - Siberian Transit
09. The Steals vs. Graffiti - Sinner (Leama and James Davis ‘Graffiti’ MIX)
10. Way Out West - Spaceman (Robert Babicz MIX)
11. Analogue People in a Digital World - Before the Wind

12. Perc – BosworthTorrent: btjunkie.org/torrent/VA-Global-Underground-35-Lima-Mixed-By-Nick-Warren-2CD-2008-TSP-www-trancezone-nu/44329d0f3e68d381330c03b55588806fbfefe374f63a

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zefi.blog.hu/api/trackback/id/tr23799265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása