dec
13

Verve/ Remixed Christmas 2008

Címkék: album | Szerző: Sütee | 2:03 pm

 Amikor ráleltem erre az albumra, azt gondoltam miért is ne. Igazábol már az eredeti dalokat hallottam ezerszer, úgyhogy megegyszer talán belefér. Aztán végigolvastam kik remixeltek és a The Orb-ot nagyon szeretem úgyhogy letöltöttem. Karácsonyi zenéket, elektronikus remixelésben úgysem hallgat minden nap az ember.Még csak félig hallgattam meg, de egész jónak tűnik. Ajánlom! Csemege...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tracklist:

 

1
Count Basie Good Morning Blues (Real Tuesday Weld Clerkenwell Remix)
 
2
Louis Armstrong 'Zat You Santa Claus (The Heavy Remix)
 
3
Ella Fitzgerald What Are You Doing New Years Eve? (Mangini Remix)
 
4
Billie Holiday I've Got My Love To Keep Me Warm (Yes King Remix)
 
5
Louis Armstrong What A Wonderful World (The Orb Remix)
 
6
Shirley Horn Winter Wonderland (Christian Prommer Remix)
 
7
Jimmy Smith God Rest Ye Gentlemen (Oh No Remix)
 
8
Nina Simone I Am Blessed (Wax Tailor Remix)
 
9
Dinah Washington Silent Night (Brazilian Girls Remix)
 
10
Mel Tormé The Christmas Song (Sonny J Remix)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zefi.blog.hu/api/trackback/id/tr41820645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása